La investigación motivacional en márketing y publicidad (Record no. 24550)

000 -CABECEIRA
Lonxitude fixa campo de control 00546nam a22002057a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Número de control 000000008347
005 - DATA E HORA DA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Data e hora da última transacción 20211223162753.0
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONXITUDE FIXA
Códigos de información de lonxitude fixa d esp e b000 0 spabd
017 00 - NÚMERO DE COPYRIGHT OU DE DEPÓSITO LEGAL
Número de copyright ou de depósito legal BI 1665-1990
020 00 - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) 84-234-0900-7
040 00 - FONTE DA CATALOGACIÓN
Centro catalogador de orixe egap
Lingua de catalogación glg
041 00 - CÓDIGO DE LINGUA
Código de lingua do texto/banda sonora ou título independente spa
100 00 - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA
Nome de persoa SOLER PUJALS, Pere
9 (RLIN) 28259
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título La investigación motivacional en márketing y publicidad
Mención de responsabilidade etc. Pere Soler
260 00 - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN ETC. (PÉ DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución etc. Bilbao
Nome do editor, distribuidor etc. Deusto
Data de publicación, distribución etc. 1990
300 00 - DESCRICIÓN FÍSICA
Extensión 282 p.
Dimensións 24 cm
500 ## - NOTA XERAL
Nota xeral E5
650 00 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TERMO DE MATERIA
Termo de materia ou nome xeográfico como elemento inicial Marketing
9 (RLIN) 699
650 00 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TERMO DE MATERIA
9 (RLIN) 6397
Termo de materia ou nome xeográfico como elemento inicial Publicidade
Holdings
Retirado Perdido Estragado Non prestable Localización permanente Localización actual Data de alta no sistema Número de inventario Total de préstamos Signatura completa Código de barras Visto por última vez Custo efectivo Tipo de ítem de Koha
        EGAP, Escola Galega de Administración Pública EGAP, Escola Galega de Administración Pública 29/07/2009 03686   E5/SOL/inv 10511 29/07/2009 29/07/2009 Préstamos

Powered by Koha